Afspraak en annulering 1.1. De klant kan een afspraak maken via de telefoon, e-mail of in persoon. 1.2. De klant moet de afspraak ten minste 24 uur van tevoren annuleren als hij deze niet kan nakomen. 1.3. Als de klant de afspraak niet ten minste 24 uur van tevoren annuleert, wordt 50% van de kosten van de geplande service in rekening gebracht. 1.4. Als de klant niet op de afspraak verschijnt zonder annulering, wordt de volledige kosten van de geplande service in rekening gebracht.
Betaling 2.1. De klant betaalt voor de geleverde diensten op de dag van de afspraak. 2.2. Betaling kan alleen contant worden gedaan. 2.3. Als de klant niet binnen 30 dagen na de afspraak heeft betaald, heeft de trimsalon het recht om de vordering uit handen te geven aan een incassobureau. Alle kosten die hiermee gepaard gaan, zijn voor rekening van de klant.
Gezondheid en veiligheid van de hond 3.1. De klant moet ervoor zorgen dat de hond in goede gezondheid verkeert en geen besmettelijke ziektes heeft. 3.2. De trimsalon behoudt zich het recht voor om de afspraak te annuleren als de hond ziek is.
Aansprakelijkheid 4.1. De trimsalon is niet aansprakelijk voor enige schade aan de hond die niet direct het gevolg is van de diensten die de trimsalon heeft geleverd. 4.2. De trimsalon is niet aansprakelijk voor enige schade aan de eigendommen van de klant of andere derden, tenzij deze schade het gevolg is van opzet of grove nalatigheid van de trimsalon. 4.3. De trimsalon is niet aansprakelijk voor enige schade die ontstaat als gevolg van onjuiste informatie die de klant heeft verstrekt over de hond, waaronder medische en gedragsinformatie. 4.4. De klant is aansprakelijk voor schade veroorzaakt door zijn hond.
Gedrag van de klant 5.1. De klant moet zich te allen tijde respectvol en beleefd gedragen tegenover het personeel van de trimsalon. 5.2. Als het gedrag van de klant of zijn hond storend is, behoudt de trimsalon zich het recht voor om de afspraak te annuleren of te beëindigen.
Verantwoordelijkheid van de klant 6.1. De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van accurate informatie over de hond, waaronder medische en gedragsgeschiedenis. 6.2. De klant is verantwoordelijk voor het informeren van de trimsalon over speciale wensen of vereisten met betrekking tot de verzorging van de hond.
Verantwoordelijkheid van de trimsalon 7.1. De trimsalon is verantwoordelijk voor het leveren van hoogwaardige diensten en zorgvuldige behandeling van de hond. 7.2. Als de trimsalon tijdens de behandeling van de hond problemen tegenkomt, zal zij de klant hiervan op de hoogte stellen en indien nodig alternatieve behandelingen of doorverwijzingen suggereren.
Geschillenbeslechting 8.1. In het geval van een geschil tussen de trimsalon en de klant, zullen beide partijen in goed vertrouwen proberen het probleem op te lossen. 8.2. Als er geen overeenstemming kan worden bereikt, zal het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank.
Fotografie en reclame 9.1. De trimsalon behoudt zich het recht voor om foto's van de hond te maken voor, tijdens en na de behandeling en deze te gebruiken voor promotionele en reclamedoeleinden, tenzij de klant expliciet aangeeft dit niet te willen. 9.2. De trimsalon zal de privacy van de klant en de hond respecteren en zal geen persoonlijke informatie delen zonder toestemming van de klant.
Wijzigingen 10.1. De trimsalon behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen. 10.2. De gewijzigde algemene voorwaarden zullen van kracht worden zodra deze openbaar zijn op deze website.